Znanje in podpora

Stanje števca elektrike sporočite prek portala ali mobilne aplikacije Moj Petrol

Odjemalci Petrol Elektrike, ki imate pametni števec z daljinskim odčitavanjem, za elektriko že plačujete po dejanski porabi. Preostali, ki imate analognega, pa lahko stanje sporočate tudi prek našega uporabniškega portala ali mobilne aplikacije. 

Obe možnosti sta vsem odjemalcem Petrol Elektrike na voljo že dalj časa. Nekateri ju s pridom uporabljate, nekateri ju še niste preizkusili, čeprav je oddaja števčnega stanja bodisi na prvi bodisi na drugi način zelo preprosta in predvsem priročna.  

Uporabniški portal Moj Petrol je spletno mesto, kjer lahko na preprost in pregleden način dostopate do vseh informacij in ključnih podatkov, ki zadevajo vaše poslovanje z nami. Člani Petrol kluba lahko med drugim kadar koli pregledate svoje finančno poslovanje in ugodnosti na Petrol kartici, tudi število s plačili zbranih Zlatih točk, odjemalci energentov pa lahko na tem mestu oddate stanje svojega (analognega) števca. 

Če imate pametni števec z daljinskim odčitavanjem, pa boste morda želeli oddati stanje števca – ne bo šlo. Na zaslonu se vam bo namreč prikazalo sporočilo, da vaš števec podpira daljinsko odčitavanje, zato bo stanje vnešeno avtomatsko. 

Kako oddati stanje števca na portalu Moj Petrol? 

Preprosto. Prijavite se v portal Moj Petrol in poiščite zavihek merilno mesto. Izpisali se bodo vsi podatki o vašem merilnem mestu, pod njimi pa boste našli gumb "Sporoči stanje števca": 

  1. Kliknite na gumb "Sporoči stanje števca".
  2. Odprlo se bo novo pojavno okno. V njem izberite merilno mesto, za katero želite oddati stanje (če imate več merilnih mest).  
  3. Vnesite stanje števca in kliknite na gumb "Sporoči stanje". 
  4. Pozor: vnesite samo številko pred decimalko, tako kot je prikazano na informativni sliki, ki jo vidite v uporabniškem portalu. 
  5. Malo niže lahko preverite zgodovino odčitkov, tudi zadnjega. 
Na sliki je prikazan postopek za oddajo stanja električnega števca prek uporabniškega portala Moj Petrol. Slika je sestavljena iz dveh delov. Leva stran slike prikazuje Merilna mesta v Mojem Petrolu, kjer je viden zaslon dvotarifnega števca porabnika. Na števcu sta prikazani vrednosti višje tarife VT in nižje tarife MT, ki ju mora uporabnik prepisati – ta del je označen z oznako 4. Desno od prikaza števca se nahaja rdeč gumb »Sporoči stanje števca«, označen z oznako 1. Pod števcem se nahaja zgodovina odčitkov števca, označena s številko 5. Desna stran slike prikazuje izbiro merilnega mesta, za katerega se oddaja stanje števca, označeno z oznako 2. Pod tem so prazna polja za vnos stanja VT in MT ter datum odčitka, kar je označeno z oznako 3. Celotna slika prikazuje, kako uporabnik preko spletnega portala v nekaj korakih izbere merilno mesto, prepiše stanje s števca in ga odda, hkrati pa ima na voljo tudi pregled nad preteklimi odčitki.

 Stanje števca za tekoči mesec nam prek portala ali aplikacije sporočite med 1. in 5. dnem v mesecu. 

Kako oddati stanje števca prek mobilne aplikacije? 

Mobilna aplikacija Moj Petrol je zasnovana z enakimi funkcionalnostmi kot uporabniški portal, enako preprosta je tudi njena uporaba. Tudi stanje števca oddate na povsem identičen način – le da to storite na mobilnem telefonu. 

Preprosto, kajne? Preverite še ostale načine na katere lahko oddate svoje števčno stanje električne energije!

Na sliki sta prikazana dva zaslona mobilne aplikacije Moj Petrol. Levi zaslon prikazuje pregled nad porabo električne energije, kjer so ločeno prikazane poraba višje tarife (VT) in poraba nižje tarife (MT) za prejšnji mesec. Pod njima se nahajata gumba za pregled porabe in za sporočilo stanja. Desni zaslon prikazuje obrazec za vnos stanja elektrike, kjer je napisano tudi izbrano merilno mesto. Uporabnik lahko ročno vnese novo stanje števca za višjo in nižjo tarifo. Spodaj je viden gumb »Sporoči«, s katerim se potrdi vnos, ter informacija, da se stanje lahko sporoči od 1. do 15. dne v mesecu za tekoči dan. Celotna slika prikazuje postopek oddaje stanja števca preko mobilne aplikacije, od pregleda porabe do vnosa podatkov za višjo in nižjo tarifo.
* * *

Klepet

Pomoč in svetovanje

Klepet s svetovalcem

Pomoč in svetovanje

Zavedamo se, da je hiter in neposreden dostop do želenih informacij ključnega pomena. Prijazni in strokovno podkovani operaterji vam bodo z veseljem pomagali.

Klic

Brezplačna telefonska številka:

080 22 66

eShop brezplačna telefonska številka:

080 22 13

Klici iz tujine:

+386 14 71 45 90

Klici za pravne osebe:

+386 1 58 63 535

Energetske rešitve:
080 22 34

Elektronska pošta

Splošne informacije in podpora:

podpora.strankam@petrol.si

Spletna trgovina eShop:

eshop@petrol.si

Za podjetja:

poslovne.resitve@petrol.si

Energetske rešitve:
energetski.center@petrol.si

Facebook sporočilo
Povej Petrolu

Pošljite sporočilo preko našega orodja Povej Petrolu.