Znanje in podpora

Pošljite SMS in oddajte stanje števca za elektriko

Poleg spletnega obrazca, brezplačne telefonske številke ter aplikacije in portala Moj Petrol lahko odjemalci Petrol Elektrike stanje svojega števca električne energije sporočite tudi z uporabo SMS sporočila.

Tako lahko privarčujete na času ter stanje sporočite tudi, ko se vam najbolj mudi. Prijavite se lahko tudi na SMS opomnik in poskrbite, da bo vaše stanje električnega števca vedno oddano pravočasno. 

Oddaja SMS odčitka za elektriko

Stanje za elektriko lahko oddate z SMS sporočilom na mobilno številko 051 680 770, od 1. do 15. v mesecu za pretekli mesec. Za stanja sporočena do 5. dne v mesecu vam zagotavljamo, da bo stanje upoštevano v obračunu za pretekli mesec. Po oddaji stanja boste prejeli povratni SMS o sprejetem oz. zavrnjenem odčitku.

V SMS sporočilo vpišite:

  • ključno besedo STANJE, ki ji sledi presledek,
  • številko vašega merilnega mesta, ki ji sledi presledek in
  • končno stanje VT in MT za dvotarifni števec ali kočno stanje ET za enotarifni števec.  

Primer oddaje SMS odčitka za dvotarifni števec: 

Na sliki je prikazano, kako pravilno oddati stanje električnega števca preko SMS-sporočila za dvotarifni števec. Leva polovica slike prikazuje izsek računa za električno energijo, kjer so z barvami označene ključne številke: številka merilnega mesta »1-23456« (rdeča), stanje višje tarife VT »17152« (oranžna) in stanje nižje tarife MT »16648« (rumena). Barvne črte povezujejo številke z ustreznimi polji na računu, kjer jih uporabnik najde. Na desni strani sta dva zaslona pametnega telefona. Prvi prikazuje poslano SMS-sporočilo z vsebino »STANJE 1-23456 17152 16648« na številko 051 680 770. Drugi zaslon prikazuje odgovor operaterja SODO z vsebino »SODO je sprejel sporočeno stanje. Odčitek je odobren.«

Primer oddaje SMS odčitka za enotarifni števec: 

Na sliki je prikazano, kako pravilno oddati stanje enotarifnega električnega števca preko SMS-sporočila. Leva polovica slike prikazuje izsek računa za električno energijo, kjer sta z barvami označeni ključni številki: številka merilnega mesta »1-23456« (oranžna) in stanje števca »32613« (rdeča). Barvni puščici povezujeta številki z ustreznima poljema na računu, kjer ju uporabnik najde. Na desni strani sta dva zaslona pametnega telefona. Prvi prikazuje poslano SMS-sporočilo z vsebino »STANJE 1-23456 32613« na številko 051 680 770. Drugi zaslon prikazuje odgovor operaterja SODO z vsebino »SODO je sprejel sporočeno stanje. Odčitek je odobren.« Celoten prikaz uporabniku natančno razloži, kje na računu najde potrebne podatke in kako jih vnese v pravilno oblikovano SMS-sporočilo za uspešno oddajo odčitka.
Prijava na SMS opomnik

Na SMS opomnik se lahko prijavite le preko mobilne telefonske številke na katero želite opomnik prejemati.

Na številko 051 680 770 pošljite SMS sporočilo, ki vsebuje:

  • ključno besedo OPOMNIK, ki ji sledi presledek,
  • številko vašega merilnega mesta, ki ji sledi presledek in
  • šifro plačnika. 

Če imate več merilnih mest, boste za vsako od teh prejeli opomnik. Če se želite od opomnika odjaviti, pošljite SMS sporočilo s ključno besedo OPOMNIK STOP na številko 051 680 770. Cena poslanega SMS sporočila bo zaračunana po veljavnem ceniku ponudnika vaših mobilnih storitev.

Primer vklopa SMS opomnika: 

Na sliki je prikazano, kako pravilno vključiti SMS-opomnik za račun za elektriko preko SMS-sporočila. Leva polovica slike prikazuje račun za elektriko, kjer sta z barvami označeni ključni številki: številka merilnega mesta »1-23456« (rdeča) in številka uporabnika »1000000000« (oranžna). Barvni puščici povezujeta številki z ustreznima poljema na računu, kjer ju uporabnik najde. Na desni strani sta dva zaslona pametnega telefona. Prvi prikazuje poslano SMS-sporočilo z vsebino »OPOMNIK 1-23456 1000000000« na številko 051 680 770. Drugi zaslon prikazuje odgovor operaterja ELES z vsebino »OPOMNIK VKLJUČEN«. Celoten prikaz uporabniku natančno razloži, kje na računu najde potrebne podatke in kako jih vnese v pravilno oblikovano SMS-sporočilo za uspešno vključitev opomnika za plačilo računa.
* * *

Klepet

Pomoč in svetovanje

Klepet s svetovalcem

Pomoč in svetovanje

Zavedamo se, da je hiter in neposreden dostop do želenih informacij ključnega pomena. Prijazni in strokovno podkovani operaterji vam bodo z veseljem pomagali.

Klic

Brezplačna telefonska številka:

080 22 66

eShop brezplačna telefonska številka:

080 22 13

Klici iz tujine:

+386 14 71 45 90

Klici za pravne osebe:

+386 1 58 63 535

Energetske rešitve:
080 22 34

Elektronska pošta

Splošne informacije in podpora:

podpora.strankam@petrol.si

Spletna trgovina eShop:

eshop@petrol.si

Za podjetja:

poslovne.resitve@petrol.si

Energetske rešitve:
energetski.center@petrol.si

Facebook sporočilo
Povej Petrolu

Pošljite sporočilo preko našega orodja Povej Petrolu.